mandag 23. april 2012

Male male metallik og blå hei hå


Hellu i mandagen.

Holder på med den store ku-sofaen ennå, men må gjøre noe annet imellom.
Det er bare slik at jeg klarer ikke å holde på med en ting i gangen.
Og når det er helg er det morsommere å gjøre ting i hjemmet.

Jeg hadde så lyst å male en vegg i stua blå……gustaviansk blå altså.

006_thumb[2]

Grunnet i en fei og så male male.

Og så har jeg et gammelt speil som er så slitt at jeg hadde ikke dårlig
samvittighet for å male det.

008_thumb[1]

Grunnet det i samme slengen. Hva malte jeg speilet i?

022_thumb[1]

Tester ut de nye spraymetallfargene fra fargehandelen. Jeg har kobberfarget lampe over stuebordet
og jeg synes det er en så kul metallfarge. Lei av sølv, selv om jeg har det flere plasser.
Jeg nevner ikke at jeg klarte å knuse det fine fasettslipte speilet for det var trist.
Vel, slik ble altså den blå veggen. Synes det ble fint jeg da.

Hei så lenge kjekke lesere.

Randi metalLi(e)kk

15 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Gustaviansk blå har vi på kjøkkennet i hytta og på utedoen, passer så bar til panel den fargen...liksom litt gammeldags...om du forstår, Randi:) Speilramma ble superfin:)
ha gode dager:)

klem Trine:)

hobbyvimsa sa...

Nydelig farge både på vegg og speil..

Lider av det samme fenomenet her..Blir gjort flere ting på en gang..Må jo ha litt å gjøre mens en venter på tørkingen..

Nyt ny og kreativ uke:)

Klem Linda:)

GNIST sa...

Synes gustaviansk blå er skikkelig herlig farge, men passer ikke overalt dessverre...

Skjerstad sa...

Så kul farge det ble på speilet Randi :) Passet ypperlig til blåfargen :)
Og den sofaen under her var rååå !!

Klemmer fra Janne

Wood and rose sa...

nydelige farger i sammen:) Den kobbergreia er bare helt nydelig. Samme med den blå-fargen. Klem Grethe

SiriAmanda sa...

Det ble skikkelig lekkert!!

Fargevandring sa...

Det er så arti og inspirerende her på bloggen din. Smiler alltid jeg:-) Den blåfargen var nydelig. jeg har tenkt på å male en vegg i stua rosa!!!! Vi er jo bare jenter som bor her, så hvorfor ikke? vi får se:-) Klæm

Hanne Margrete sa...

Dette ble kjempefint! Gustaviansk blå er en superfin blåfarge, og med de andre fargene på bildet her ble det supert!

Ha en fin kveld!
Klem fra Hanne:)

tinemor sa...

Nydelig blåfarge!!!
Flinka!
Send litt energi hit a ;-)
Klem, Tine

elinAnita (eddas) sa...

Ble kjempefin veggen,og den farven på speilet likte jeg virkelig.
klemklem

Brocante sa...

Hei - det ble flott! Det fine med maling er at man kan jo bare male over igjen hvis man blir lei!

Tovepia sa...

Nydelig blåfarge!!..denne skal jeg huske!
Så synd med speilet..men tøff ramme!
Ha ei riktig god uke, klem fra mæ;)

Synøve sa...

Finfint panel - og jeg må innrømme at kobber ble superflott på den speilramma sjøl om jeg er noe skeptisk til den fargen i utgangspunktet.....:) Blir spennende å se om du fyller den med nytt speil eller noe annet....:) Klem

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Herlig å se så mye kreativt du gjör, skulle önske jeg hadde mer tid till sånnt. Fargene ble jo helt toppenfine på både vegg og speil. Det kommer nok mer kobberfarger framover tror jeg...
I dag skinner solen og jeg skal ut med naboen og gå en tur i skogen. Ja så skal jeg finne fine bilder som jeg kan fote og legge ut på bloggen kanskje...
Ha en fin dag!

Helen sa...

Elsker den blåfargen, har nesten lik på soverommet vårt på Tjøme, og sover bestanding såååå godt der.


Men, du har altså kun malt en fondsvegg, er det vel det så fint heter. Vil passe veldig bra til sofa'n din ser jeg :)

Du oser over av ideer - og det morsomme er, du setter de alle ut i live !! Bra jobba :)

God kreativ ny uke - ønskes deg, Randi