fredag 25. november 2011

Førjulspynting og Berit gjør en knakende jobb......

God kveld i stua.
Det regner vannrett og huset knaker i kastene av Berit. Godt å være innendørs. Spennende, men skvetter når hun tar skikkelig i. Rottweileren vil IKKE ut og tisse.
Har de morsomste gester av demonstrasjon.
For en personlighet.

 


022_thumb[5]

Det enkle er ofte det beste er mitt motto i dag. Litt naturlig førjulspynting. Huset (kremt stuene) er vasket og ryddet. Årets første klemmentiner er kjøpt inn og masse stearinlys tent. Ha en god kveld videre og jeg håper natten ikke blir for voldsom for dere som bor nærmere havet.

Klem
Randi

15 kommentarer:

sigrid sa...

Vakkert!
Får prøve pynte litt i morgon..

"Berit" ruskar her også, usj..
Berre eg får sove til natta ..

Ha fortsatt god helg!

Bea sa...

NÅ er det lov å begynne med advents- og julepynt, de er vakre vikle-trærne dine! Lykke til med den tisse-trengte hunden:)
Fin adventshelg til deg!
Beate

Wood & rose sa...

Hei og hopp!! Her på østlandet merker vi ikke noe til berit. Mulig det kommer noen etterdøninger, men det får vi nå se på:DDD Det er ikke så mye pynt her i huset. To sånne stjerner henger i vinduet, av noe flettet pilgreier med lys. Er faktisk fine. Det samme med den greina som henger i taket, med lys i:DDD Og strikkeballer. jeg er allergisk mot frantre, men fikk vledig lyst til å ta inn ei lita søt ei, som står ute i blomsterbeddet:DDDDD Og så skal jeg ta inn noen gamle kvister av Syrin og henge lys og strikkeballer i:DDD Ha en fin-fin helg!! Klemz Grethe

Berit sa...

Beklager alt ubehag det ble... Jeg hadde en storslått plan om skikkelig god gammeldags snøføyke, men; det ser ut til at noe gikk galt under veis ;o) Lover det ikke skal gjenta seg.. Ha ei forrykende helg!!

Velkommen til min kreative verden sa...

De små juletrærne dine er bare så vakre: )

Tonemor sa...

Her merket vi faktisk ingenting til Berit. Nå er det på tide å finne frem adventsstake og pyntee litt her i huset.
Klem Tone

takhøyde sa...

Det er iallefall en lun og koselig stemning hos deg til tross for stormen!! Nydelig pynta!!
Fin adventshelg til deg!!!
Klem Heidi :)

Barbros lille verden sa...

Hei du, og takk for sist!
Endelig har jeg fått rota meg inn til deg, det var sannelig på tide! Her var det MYE herlig å se. Jeg DIGGER de små juletrærne dine...elsk-elsk :)
Så flott adventshjem under her, skjønner du koser deg på besøk der ja. Her blir det adventspynting i dag og kanskje litt i morra om jeg ikke blir ferdig :) Jeg må liksom ha lilla/hvit/sølv desember før det bli juleheim rett før høytida!
Ha en herlig helg :)
Klem fra Barbro

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Hallo:)
ja da er det godt å kunne kose seg inne i slikt vær:)
ha en fin lørdag
klemklem

Mayen sa...

Alt har en god side, Randi. Været som herjer gir rom for innetid og levende lys. Igår var vi til og med fri for tv, noe som var deilig;-) Elsker slike stunder, og var det noe vi gikk glipp av, så kommer det i reprise. Ha ei fortsatt fin helg, koser meg alltid med bildene dine, de er estetisk vakre.Klem

GundaM sa...

Heia der og takk for sist ;)

Nydelige de trærne dine !!!

Javisst har Berit vært på visitt her i hagen hos meg også, men jeg vet ikke om det er hun eller Luna som har gjort størst skade de siste dagene...Godt snøen kom og dekka til alle hull her idag, phu

Håper du har noe roligere dager fremover slik at du og kan nyyyte litt ;)

klm

Helen sa...

Nydelig, natur stillben !
Mini juletreet (kaller det så) var bedårende og dine små stoffjuletrær, vetu du jeg digger !

God 1 advent og hold på hatten hvis du skal ut, så får vi håpe den stormen gir seg snarest....!

God ny og spennende uke ønskes deg - ciao

Gitte sa...

Har besøk av lillesøstra til Berit på Sørlandet i dag.
Uler rundt hushjørnene... Koselig å være inne å tenne lys:)

Ha en fin dag!
Klem Gitte

MissMette sa...

Hei Randi :)
Ja jeg skal si Berit var voldsom, var skikkelig redd her en stund! - og nå merker jeg det at vinden tar seg opp igjen her - er vel noen etterdønninger fra stormen som kommer nå... Skjønner godt at hundene dine ikke vil ut :) Alltid like koselig å titte inn her til deg ღ Nydelig hjem og fint pyntet hos deg, og så er du så kreativ og flink til stor inspirasjon for mange :) Ønsker deg en fin adventstid, og uke som kommer. Klem fra Mette

Tryllehuset sa...

Åh, jeg eeelsker de tøyjuletrærne dine! *hjerte*

;)

Kathrine