torsdag 21. oktober 2010

Hendene i været.

Noen av vantene jeg har strikket fikk teste vinteren i går. Ullgarn og med silkerosett og silkekant på de voksne størrelsene.

Et lite innlegg mens jeg sitter med farge i håret. Chiwa fikk bad og klipp i går. Nå er vi snart klare for moteshow på kjøpesenteret i kveld. Jeg skal heldigvis vise yttertøy og Chiwa halsbånd. Noe julekjoler har ingen fått meg i på catwalken nei, men en stor vinterjakke går fint he he he.

Toppers dag videre folkens

Randi




14 kommentarer:

Monica sa...

Så koselig at du ville være følger hos meg, og takk for hyggelig kommentar om mitt sommerkjøkken. Du er visst storprodusent av det meste, du. Jeg er imponert over tempoet ditt, her hos meg går det ikke så fort for tida. Har planer om å lage noen julestrømper med mer etter hvert.

Har en drøm... sa...

Så fine votter! De så varme og gode ut ♥
Og så gøy med motevisning da:)
Lykke til... (du har vel drukket melk i dag, haha, ellers kan det bli litt viklete på catwalken - ♫♫♪ no milk today ♫♫♪)

Klem Line

merethe sa...

Her var det flotte votter. Så flink du er :)
Lykke til på catwalken.

Randi sa...

Skikkelig fine votter. De blir nok gode til vinteren :-)

Lykke til på moteshowet! Gutta mine var med i fjor :-)

PS! Jeg kommer på julemessa!

Klem

Tovepia sa...

Flotte votter!!
Gå forsiktig på catwalken!!
klem fra meg;)

Datt sa...

Hæhæ, kult bilde, fikk litt zombier-opp-av-bakken-følelse! Fine votter da! :D

GundaM sa...

stilig bilde, du er flink Randi!!!

og ang catwalk; du kunne sikkert stilt opp i bikini og, jeg har jo sett deg"! hihi

god helg der oppe;) GundaKlem

Randis side sa...

:)) Mannekeng! Sporty du! Regner med at det gikk bra,selv om jeg ikke nådde å komme med lykkeønskninger. Fine votter, rosetten pynta de virkelig opp. Så flott med hvitt :) Flere som e inspirert av snefallet de siste dagene. Ha en fin fredag! KLem

nr14 sa...

Får bakoversveis av produktiviteten din:)...og knallfine votter. Fine viklerier. Krokene ble kjempefine. Bilde av ny dør som passer fint:)

Vi driver fortsatt på på kjøkkenet og skal se om vi får klint på den siste malingen i løpet av helga. Formen tåler litt lite så gidder ikke å stresse....og gubben fyker på jakt imorgen;)

Kos deg videre i helga:)

Atelier Kari sa...

Hei!
Takk for hyggelig hilsen på Moseplassens blogg! Det er hyggelig å være til inspirasjon. ”Naturen får hjerterøttene til å danse”. Ha en lykkelig helg!
Hilsen Kari.

anne - moseplassen sa...

Thihi så stilig bilde da! :)
Så gøy å høre at du skal gå mangekeng da! lykke til :D

Og goooood helg Randi!

bodil sa...

Hei.Kjempe fine votter.Du er kjempe flink.Ja nå er snøen også kommet til Frei.Men regner med at den ikke blir liggende så lenge hær ute ved kysten.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Atelier Kari sa...

Så flott at du la igjen en hyggelig kommentar på min blogg også! Klart du kan lenke til min sode, bare koselig det. Flotte votte! Vi tastes, Kari.

Hilde C. sa...

Det er lekre votter du har strikket. De blir ekstra elegante i hvitt syns jeg :-)