tirsdag 23. februar 2010

Hekler snøballer mens oljemaling tørker treeegt.....

010

Hjørnehylla ble søt nok til sitt bruk. Artig å prøve å lage mange forskjellige hylleformer. Jeg skal gjøre den litt mer rustikk med et lite tørk av mørk maling. I morgen skal jeg legge ut en helt anderledes hylle med masse farger. Da må jeg få høre hva dere synes.

013

Etter middagen heklet jeg noen små “snøballer”. Dette blir tøft når jeg blir ferdig. Jeg fikk oppskrift og kjempe inspirasjon fra denne flinke damen.

Kulene ligger i sausnebbet til mitt kjære kjære middagsservise.

017

Startet med noen grønne i babyull…..fant ikke noe bomullsgarn i farten sjø he he

016

I morgen blir det hamstretur med mor og tante. Da blir det Ikea, Stoff & Stil, Claes Olson……Biltema. “Damene” må bli med "snekkern" på verktøybutikker hi hi hi

Ha en strålende kveld. Jeg skal sitte inne i varmen og hekle snøballer.



7 kommentarer:

JULIE K sa...

Du er virkelig produktiv....imponerende : )

Som mine dager er sa...

Du er så kreativ du. Hekler og snekrer og maler og baker. Synes de snøballene var utrolig dekorative.

Skal bli gøy å se hylla. Jeg følger med!

Ha en flott shoppingrunde i morgen. Da er du i Trondheim skjønner jeg.

Marit

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Så fine de blir:) Man får jo helt dilla, ikke sant? :)
Koselig at du linker til meg:)

Nå har lagt innlegg på en ny oppskrift, laget av meg denne gang:) Ta en titt.

Finfin kveld til deg!
Klem fra Chatrine:)

bodil sa...

Hei.Koselige snøballer.Slike må jeg prøve å hekle en gang.Fine.Kjempe fin hylle i hjørne.Ha en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil..Kos deg masse i morgen på handle tur..

Tove sa...

He!
Falt for de snøballene, også har du funnet en veldig fin grønnfarge, den er så ren og nydelig! Har noen sånne småhyller selv, hm.. kanskje jeg skulle gjøre noe sånt ut av det..;)
Ha en fin dag, hilsen Tove.

Christin og Basco sa...

Artige snøballer, venter i spenning på at hylla skal bli ferdig.
Hilsen Christin
(føre dette christinslilleverden)

Villblomsten sa...

Så mye flott du har laget :-)
Liker det at du "bruker det du har"
som du sa/skrev ett sted :-)

Mye flott :-)